En helt jävla fantastisk väninna

Får ett sms :

Hej fina Annika!
Jag vill säga några saker som jag tycker om hos dig, och jag hoppas att det kan lyfta dig när du känner att du behöver fylla på din självkänsla. Jag tycker att du är omtänksam och varm. Du är lojal och plikttrogen. Du sviker aldrig dina vänner som står dig nära. Du kan skilja på rätt och fel och ditt omdöme är (oftast) klokt. Du är en bra lyssnare och har en förmåga att se saker ur olika synvinklar som kan ge mig aha-upplevelser. Det behöver jag. Du har utstrålning som är få förunnat och du märks när du stiger in i ett rum. Du har karisma... Underbart! Du har vackra ögon som säger mer om dig än vad du själv förstår. Du skrattar med hela ansiktet när du är lycklig och då är du som finast! Du är en otroligt vacker människa och jag är glad över att jag har dig i mitt liv. Och jag känner ingen, förutom du, som snurrar hårsnoddar runt fingrarna! Det tycker jag rent ut sagt är skitgulligt! Det jag vill säga är att du är en vacker människa på både utsidan som insidan.  Ingen ska få dig att känna något annat, för det är falska känslor och inte sanningen. Det jag säger är faktum! Ha en trevlig kväll och ha roligt som aldrig förr! Jag tänker på dig och är glad över att jag har dig. Du är fin Annika, glöm aldrig det! Din C

Här snackar vi verkligen "mysbralla runt hjärtat"



Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

...och hon har alldeles rätt i det hon säger!

2008-12-15 @ 18:07:51
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Sophie

Oje. verkligen mysbralla rakt igenom.

Kul att, finally, träffa DIG.

Jag tycker också att mycket verkar stämma.



Läste om Puycheric rosé längre ner. Den intas regelbundet även i mitt hem. Det finns vissa fördelar med att ha en vinkille...



Hoppas vi ses snart!



glad jul!



Sophie

2008-12-17 @ 14:35:10
URL: http://www.sophiedear.blogspot.com
Postat av: Benny

Oj

Oj

OJ



Fint

Ärligt

Äkta!



Mer sånt i livet.

2008-12-17 @ 19:35:40
URL: http://svartblogg.blogg.se/
Postat av: Udda

Jäklar, till och med jag blir smickrad, bara för att jag känner dig. Tack för senast. Jag kommer dragandes till sunsvall vare lider. Kram

2008-12-18 @ 09:06:44
URL: http://udda.jamt.blogspot.com
Postat av: Annika

Torgny: Tack, och tack för senast! Ses snart igen?



Sophie: Glad Jul tebax! Ja, verkligen jätte-trevligt att äntligen ses! Vad beträffar vin-killen så håll fast vid honom, det finns mycket sämre saker i livet än Puycheric!



Benny: sur Varför, varför, varför? Hade sett fram mot årets party med dig! Ledsen att jag var ute sent, men det är jag alltid...



Udda: När kommer du? Skynda, skynda!

2008-12-22 @ 08:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0