Satan, satan, satan...

Trotsigt och bråkigt less nu.
Vill mest starta konflikter med mig själv, och helst inte prata med andra.
Önskar på ett sätt att någon utmanade mig, inte med nån jävla politiskt korrekt diskussion om t ex Gaza, utan något om hela min existens.
Känns som ingen har tid, känns som jag har massor av tid, fast egentligen inte.
Önskar att jag blev ordentligt satt på plats så jag kan falla ihop i en liten hög och bara ge efter.
Önskar att jag kunde förlora kontrollen.
Önskar att tiden försvann.
Önskar att jag kunde se framtiden.
Tycks behövas semester här...seratoninhalten verkar extremt låg för tillfället.
Olidlig värme, bok i skuggan, god mat och sköna diskussioner är vad jag vill ha.

Okej, på tisdag blir det Åre med tillbehör.
Bästisen F, middag på Raw och lite alkohol.
Känns som en hygglig kompromiss.
Vad kan man mer förvänta sig i skit-januari?

Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

nu ska jag svara något mycket platt: jag förstår EXAKT vad du menar.

Jag kan skriva under på allt. Utom Åre då. Min revisor har sagt sitt.

2009-01-19 @ 22:05:31
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0